Przerwa organizacyjna!

W związku z przerwą świąteczną, remanentem oraz planowanymi zmianami organizacyjnymi do odwołania nie będzie możliwe składanie zamówień w sklepie.

W przypadku pilnych spraw prosimy o kontakt.


infolinia (pon-pt | 10:00 - 17:00):

22 266 84 88
801 011 608

 

fax: 22 266 80 84
e-mail: kontakt@groteka44.pl

GG online (kliknij i pisz):
GroTekarz Kamil
GroTekarz Tadeusz


Odbiór osobisty:
Warszawa Białołęka - sprawdź

Kategorie



Wybuchowa Mieszanka

Udoskonalona wersja hitu ze zderzającymi się kulkami!
- Oceń i wystaw recenzję
Kod produktu: 15573
Wydawca: Rebel.pl
Liczba graczy:  2-4
Zalecany wiek: od 8 lat
Czas gry: 30-60 minut
Autorzy: Stefano Castelli
Andrea Crespi
Lorenzo Silva
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska - pobierz
Losowość: wpływa na grę
Interakcja: zauważalna
Złożoność: bardzo prosta

Dostępność:
Wysyłka 24-48h
Cennik przesyłek - sprawdź
szt.
Cena netto: 97,48 zł 119,90 zł

Drodzy uczniowie!

Ostatni rok Waszej nauki w Akademii Magii i Szachrajstwa dla Przebiegłych Czarodziejów i Czarownic dobiega końca, nadszedł więc czas najwyższy na przeprowadzenie egzaminu końcowego!

Zasady pozostają niezmienione – aby uwarzyć wybrane Eliksiry, należy pobierać ingrediencje z podajnika w Laboratorium Eliksirów. Eksplozje wywołane podczas tego procesu mogą być bardzo użyteczne! Spożywanie sporządzonych w czasie egzaminu Eliksirów jest nie tylko dozwolone, ale również wysoce zalecane! Należy jednak używać ich z rozwagą, aby szybciej i skuteczniej kompletować ingrediencje. To z kolei może dowieść Waszej wartości jako przyszłych Czarodziejów i Czarownic.

Po rozdaniu wystarczającej liczby żetonów biegłości egzamin dobiegnie końca. Warto jednak zapamiętać, że aby otrzymać Nagrodę dla Najlepszego Ucznia, należy sporządzić podczas egzaminu najbardziej wymagające (oraz te najwyżej punktowane) Eliksiry!

Powodzenia!

Albłędus Dumblendor
Dyrektor Akademii Magii i Szachrajstwa


Gra Wybuchowa Mieszanka, to gra w kulki, w której trzeba rozważnie planować swoje ruchy oraz z namysłem wybierać mikstury, które będziemy warzyć tak, aby uzbierać jak najwięcej punktów zwycięstwa.

Dlaczego mógłbyś musieć to mieć?

KULKI! Kto nie lubi grać w kulki? Wybierasz jeden z pięciu torów wypełnionych kulkami w czterech kolorach. Bierzesz jedną kulkę i, jeśli spowodowało to zderzenie się kulek w tym samym kolorze, te również bierzesz! Czy zaszła reakcja łańcuchowa i znowu zderzyły się kulki w tym samym kolorze? Są Twoje!
Kolorowe, solidne elementy wykonane z twardej tektury sprawią, że gra posłuży Wam przez bardzo długi czas! No i są KULKI!
Zasady po pierwszej rundzie stają się intuicyjne i gra przebiega bardzo płynnie. Z jednej strony jest pole do kombinowania, a z drugiej proste zasady pozwalają zasiąść do rozgrywki z dziećmi, które bez problemu się w niej odnajdą. KULKI! też nie są bez znaczenia.
Są KULKI!!

Zestaw zawiera:

podajnik kulek (do samodzielnego złożenia przed pierwszą rozgrywką)
80 kulek w 4 kolorach (i trochę kulek zapasowych)
15 żetonów biegłości
64 płytki eliksirów w 8 rodzajach
21 żetonów drobnej pomocy
żeton pierwszego gracza
4 plansze stanowiska alchemicznego
instrukcję

Recenzje i materiały dodatkowe:  
Opis w serwisie BoardGameGeek (j. ang.) Recenzja na blogu Gram na planszy
Unboxing na Blogu na wolny czas Recenzja na Blogu na wolny czas
Unboxing na blogu Planszówki we dwoje Recenzja na blogu Planszówki we dwoje
Recenzja w serwisie For2Players Recenzja w serwisie Games Fanatic
Recenzja na blogu Marcina Krupińskiego w serwisie ZnadPlanszy Wideorecenzja na blogu Gradanie w serwisie ZnadPlanszy
Tłumaczenie zasad na kanale Granie w Chmurach Wideorecenzja na kanale Granie w Chmurach
Wideorecenzja na kanale Gry planszowe u Wookiego Wideorecenzja na kanale bARRY dOUBLET (j. ang.)
Wideorecenzja na kanale The Dice Tower - Tom Vasel (j. ang.)  
- Oceń i wystaw recenzję