24 lipca - 7 sierpnia - przerwa w realizacji zamówień!

W związku z przerwą wakacyjną do poniedziałku 07.08 włącznie ogłaszamy przerwę w realizacji zamówień. Zamówienia składane w tym czasie będą realizowane od wtorku (8 sierpnia).

Serdecznie przepraszamy za trudności. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt, obiecujemy odpisywać i odbierać telefony na bieżąco.



infolinia (pon-pt | 9:00 - 17:00):

22 266 84 88
801 011 608

 

fax: 22 266 80 84
e-mail: kontakt@groteka44.pl

GG online (kliknij i pisz):
GroTekarz Kamil
GroTekarz Tadeusz


Odbiór osobisty:
Warszawa Białołęka - sprawdź

Kategorie

Realizacja zamówień

Jeśli zastanawiasz się nad dokonaniem zakupu za pośrednictwem naszego sklepu internetowego i chcesz wiedzieć jak przebiega proces realizacji zamówień, zapoznaj się z poniższymi informacjami.

  1. Złożenie zamówienia
  2. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez sklep
  3. Zamówienie w trakcie realizacji
  4. Odebranie przesyłki przez pracownika firmy spedycyjnej
  5. Dostarczenie zamówienia do klienta


Po każdej zmianie statusu zamówienia na adres e-mail klienta zostaje wysłany komunikat zawierający informację o zmianie statusu zamówienia oraz link z przekierowaniem do strony z pełnymi danymi zamówienia.



1. Złożenie zamówienia


Klient po złożeniu zamówienia zostaje przekierowany na stronę zawierającą podsumowujące informacje. Dodatkowo pełne podsumowanie zamówienia zostaje przesłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Podsumowanie zamówienia zawiera następujące informacje:

 - Krótkie podsumowanie zamówienia (numer i kwota zamówienia)
 - Pełne podsumowanie zamówienia (wersja w pliku lub do druku)
 - Dane do przelewu (dotyczy tylko zamówień z przelewem klasycznym jako formą płatności)
 - Nr. telefonu oraz e-mail do magazynu
 - Przypomnienie o zaleceniu obejrzenia przesyłki podczas odbioru, w obecności kuriera.
 - Dane adresowe punktu odbioru osobistego (dotyczy tylko zamówień z odbiorem osobistym jako formą dostawy)

Uwaga! Przy wyborze usługi Przelewy24 jako formy płatności, podsumowanie zamówienia zostaje wysłane wyłącznie na podany w zamówieniu adres e-mail. Sklep, zamiast podsumowania, umożliwia dokonanie natychmiastowej płatności, za pośrednictwem przekierowania na stronę Przelewy24 (po kliknięciu w przycisk "Zapłać").


2. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez sklep.


Podczas tego etapu nasz pracownik weryfikuje zamówienie pod kątem poprawności danych Klienta oraz sprawdza czy wszystkie zamówione produkty znajdują się w magazynie sklepu. Jeśli wszystko przebiegnie poprawnie zamówienie zostaje oznaczone statusem "Przyjęto do realizacji". W przypadku natrafienia na ewentualne przeciwności kontaktujemy się z klientem.

Od tego momentu, przesyłki należy spodziewać się w czasie zadeklarowanym przez nas na kartach zakupionych produktów (na ogół ok. 24 godziny).

3. Zamówienie w trakcie realizacji.


W kolejnym kroku pracownik magazynu rozpoczyna kompletowanie produktów i oznacza zamówienie statusem: "W trakcie realizacji".

4. Odebranie przesyłki przez pracownika firmy spedycyjnej.


Kiedy zamówienie jest już skompletowane i przygotowane do wysyłki, przekazujemy je pracownikowi firmy spedycyjnej, która jest odpowiedzialna za dostarczenie zamówienia do klienta. Po zakończeniu tej czynności dodajemy do zamówienia nr. przesyłki oraz zmieniamy jego status na "Wysłane".

5. Dostarczenie zamówienia do klienta.


W ciągu 24 godzin (kurier DPD) lub 24-48 godzin (Paczkomaty InPost) paczka z zamówieniem zostaje dostarczona do klienta.

W przypadku większości zleceń od momentu złożenia zamówienia do momentu jego dostarczenia nie upływa więcej niż 48 godzin.


Powiązane działy:

▪ Płatność i wysyłka - kliknij
▪ Dane do przelewu - kliknij