Działalność sklepu wstrzymana!

W związku z zawieszeniem przez nas działalności GroTeki44, możliwość składania zamówień w sklepie została wstrzymana do odwołania.

W przypadku pilnych spraw prosimy o kontakt e-mailowy.



infolinia (pon-pt | 10:00 - 17:00):

22 266 84 88
801 011 608

 

fax: 22 266 80 84
e-mail: kontakt@groteka44.pl

GG online (kliknij i pisz):
GroTekarz Kamil
GroTekarz Tadeusz


Odbiór osobisty:
Warszawa Białołęka - sprawdź

Kategorie



Smocza Dolina

Magiczna gra dla małych czarodziejów!
- Oceń i wystaw recenzję
Kod produktu: 14569
Wydawca: Rebel.pl
Liczba graczy:  2-4
Zalecany wiek: od 6 lat
Czas gry: ok. 20 minut
Autorzy: Johannes Berger
Julien Gupta
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska - pobierz
Losowość: wpływa na grę
Interakcja: bardzo wyraźna
Złożoność: banalna

Dostępność:
W magazynie (wysyłka w piątek)
Cennik przesyłek - sprawdź
szt.
Cena netto: 38,60 zł 99,95 zł47,48 zł

W pewnej odległej dolinie, ukrytej przed wszystkimi, żyła sobie szczęśliwie mała smocza rodzinka. O jej istnieniu wiedziało tylko kilku wtajemniczonych magów. Oto dzisiaj młode smoczki po raz kolejny przyleciały do zaczarowanego lasu, aby rozegrać mecz ognistej piłki z drużyną młodych magów. Niestety, mrukliwy czarnoksiężnik Razandar nie jest zadowolony z tych pojedynków. W starym zrzędzie wszystko się gotuje na samą myśl o tym, że piłka zrobiona z lawy mogłaby uszkodzić jego piękną wieżę. Nikt nie chce doświadczyć gniewu czarnoksiężnika, więc rozgrywki odbywają się pod jego nieobecność.

Piłka wiruje w powietrzu, a smoki i czarodzieje bawią się przednio. Ale, ale! Razandar właśnie wraca z wioski magów! Mecz odwołany! Musicie się śpieszyć i zagnać młode smoczki z powrotem do doliny, zanim Razandar wróci do domu i da smoczym graczom nauczkę. Albo, co gorsza, wypędzi smoki na zawsze! Rozbrykane smoczki trudno przekonać do przerwania zabawy. Ale od czego jest magia? Chwyćcie za różdżki i sprowadźcie smoki do rodzinnej doliny, nim Razandar dotrze do swojej wieży! Rozpoczyna się magiczny wyścig!


Gracze starają się za pomocą magii, a dokładniej – dwóch magicznych różdżek, zagnać smoczki z powrotem do doliny. Aby osiągnąć zamierzony cel, muszą ze sobą współpracować, a ich wysiłki okażą się skuteczne, jeśli młody smok nie spadnie z hukiem na ziemię, tylko bezpiecznie wyląduje w dolinie. Wszyscy gracze zostaną zwycięzcami, jeśli uda się zebrać sześć smoków w dolinie, zanim zrzędliwy Razandar wróci do swojej wieży. Jeśli jednak czarnoksiężnik zdąży wrócić do wieży i zobaczy na niej chociażby jednego smoka, wszyscy gracze przegrywają.

Zestaw zawiera:

smoczą dolinę (złożoną z dolnej części pudełka wraz z wypraską, planszy smoczej doliny, smoczej skały, smoczych zarośli oraz smoczego drzewa)
planszę Razandara
wieżę (złożoną z pięciu części)
woreczek
6 młodych smoków
czarnoksiężnika Razandara
piłkę z wulkanicznej skały
białą kość i czarną kość
4 magiczne różdżki
12 kart smoków
6 żetonów trudności
instrukcję

Recenzje i materiały dodatkowe:

Opis w serwisie BoardGameGeek (j. ang.)

- Oceń i wystaw recenzję