Neuroshima: Konwój - gra karciana strategiczna - sklep online GroTeka44 Warszawa

infolinia (pon-pt | 10:00 - 17:00):

22 266 84 88
801 011 608

 

fax: 22 266 80 84
e-mail: kontakt@groteka44.pl

GG online (kliknij i pisz):
GroTekarz Kamil
GroTekarz Tadeusz


Odbiór osobisty:
Warszawa Białołęka - sprawdź

Kategorie



Neuroshima: Konwój

Zasadzka na drodze do Nowego Jorku
- Oceń i wystaw recenzję
Kod produktu: 14354
Wydawca: Portal Games
Liczba graczy:  2
Zalecany wiek: od 10 lat
Czas gry: 30-45 minut
Autor: Ignacy Trzewiczek
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska - pobierz
Losowość: wpływa na grę
Interakcja: ważna dla gry
Złożoność: da się zrozumieć

Dostępność:
W magazynie (wysyłka 3-24h)
Cennik przesyłek - sprawdź
szt.
Cena netto: 29,19 zł 59,95 zł35,90 zł

Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ostatecznie złamać linie obrony. Stalowoszare mrowie maszyn niszczy wszystko na swej drodze. Horyzont zdobią słupy dymu. Już wkrótce ozdobią krajobraz w miejscu, które dawniej nazywano Nowym Jorkiem…

Chyba że… Chyba że żołnierze Posterunku zdołają zatrzymać marsz maszyn Molocha…


Konwój, to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jak Neuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha, napierającą od północy bezlitosną, rosnącą z każdym dniem konstrukcją zamieniającą świat w gigantyczną automatyczną fabrykę, w której nie ma miejsca na ludzi.

Konwój, to asymetryczna gra karciana – jeden z graczy kieruje tytułowym konwojem potężnych maszyn Molocha, które zmierzają w kierunku Nowego Jorku obracając w ruinę mijane po drodze miasta. Jego celem jest dotrzeć do miasta i obrócić je w perzynę. Gracz dysponuje talią 35 kart zawierającą maszyny Molocha (znane z Neuroshimy Hex roboty takie jak Działo Gaussa, Klaun, czy Juggernaut), moduły, dołączane do maszyn (m.in. moduł Sieci, moduł Kasparov) oraz karty specjalne (jak Odepchnięcie, czy Ruch). Wystawia je w kolejnych miastach starając się obrócić ludzkie osady w pył i przygotować się do finałowej batalii o Nowy Jork…

Drugi z graczy dowodzi oddziałami partyzanów Posterunku. Ostrzeliwują oni roboty Molocha przez całą ich drogę aż do ostatecznej bitwy w Nowym Jorku. Talia Posterunku także zawiera 35 kart. Gracze znajdą w niej żołnierzy Posterunku (znane z Neuroshimy Hex jednostki takie jak Biegacz, czy Operator CKM), budynki (takie jak Bunkier, czy Działo EMP) oraz wiele kart specjalnych (Ruch, Odwrót, Medyk i inne). Celem gracza Posterunku jest wygrać choć kilka bitew, choć na chwilę spowolnić marsz Molocha i przygotować możliwie największe piekło w samym Nowym Jorku.

Rozgrywka trwa 30-45 minut, wymaga sporej dozy kombinowania, blefowania, przewidywania tego jakie karty przeciwnik może mieć na ręce i na co go aktualnie stać, obfituje w wiele zwrotów akcji i jak zwykle w przypadku gier z Portalu w świetny sposób łączy fabułę gry z elegancką mechaniką.

Zestaw zawiera:

talia 35 kart Posterunku
talia 35 kart Molocha
5 planszetek miast
żetony
instrukcję

Recenzje i materiały dodatkowe:  
Opis w serwisie BoardGameGeek (j. ang.) Resensja w serwisie Esensja
Recenzja na blogu macki-zostaly-rzucone Recenzja w serwisie Niedzielni Gracze
Pierwsze wrażenia na blogu Planszoholik Recenzja w serwisie Poltergeist
Recenzja na blogu W pajęczej sieci Recenzja w serwisie Board Times
Recenzja w serwisie GamesFanatic Recenzja na blogu PowerMilka
Recenzja w Rebel Times #58 Wideorecenzja na kanale Boardgames Factory
Wideorecenzja na kanale Gry planszowe u Wookiego Wideorecenzja na kanale Game Troll TV
Wideorecenzja na kanale The Dice Tower (j. ang.)  
- Oceń i wystaw recenzję