1-3 maja - przerwa w realizacji zamówień!

W związku z długim weekendem majowym od 1 do 3 maja włącznie ogłaszamy przerwę w realizacji zamówień.

Zamówienia składane w tym czasie będą realizowane od czwartku (4 maja).

Serdecznie przepraszamy za trudności. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt, obiecujemy odpisywać i odbierać telefony na bieżąco.


infolinia (pon-pt | 9:00 - 17:00):

22 266 84 88
801 011 608

 

fax: 22 266 80 84
e-mail: kontakt@groteka44.pl

GG online (kliknij i pisz):
GroTekarz Kamil
GroTekarz Tadeusz


Odbiór osobisty:
Warszawa Białołęka - sprawdź

Kategorie



K2 (nowa edycja)

Zdobycie szczytu to dopiero połowa drogi do zwycięstwa.
- Oceń i wystaw recenzję
Kod produktu: 5444
Wydawca: Rebel.pl
Liczba graczy:  1-5
Zalecany wiek: od 8 lat
Czas gry: 30-60 minut
Autor: Adam Kałuża
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska - pobierz
Losowość: wpływa na grę
Interakcja: w istotnym wymiarze
Złożoność: bardzo prosta

Dostępność:
Wysyłka 24-48h
Cennik przesyłek - sprawdź
szt.
Cena netto: 59,27 zł 99,95 zł72,90 zł
Przenikliwy chłód drażniący każdy odsłonięty centymetr twarzy setką mroźnych igiełek. Uprząż podtrzymująca ciało na napiętej linie. Zdrętwiałe dłonie z trudem przebijające ośnieżoną skalną ścianę czekanem. Szczęk karabinków i zgrzyt raków wżerających się w taflę lodu.
Zaszedłeś tak wysoko, przed tobą pozostało zaledwie kilkadziesiąt metrów do szczytu, należącego do najbardziej wymagających ośmiotysięczników, K2. Z dużym wysiłkiem podrywasz odrętwiałe ciało do dalszej wędrówki. Wiesz, że aby dotrzeć z powrotem do namiotu, będziesz musiał zmierzyć się z grasującą na najcięższym odcinku trasy śnieżycą.

Zmierz się ze swoimi słabościami i osiągnij szczyt K2.


K2 to rodzinna gra planszowa, która stanowi jeden z pierwszych tytułów stworzonych przez największe polskie wydawnictwo gier towarzyskich - firmę Rebel. Gra otrzymała nominację do nagrody Gra Roku 2011, dla najlepszej polskiej planszówki wydanej w 2010 roku oraz do prestiżowej niemieckiej nagrody Spiel des Jahres 2012.

Pokrótce o zasadach:

Każdy z graczy ma zadanie doprowadzić na szczyt tytułowego K2 dwuosobowy zespół himalaistów. Podczas rozgrywki, kierowane przez poszczególnych graczy brygady wspinaczkowe, rywalizują między sobą, starając się przetrwać 18 dni wyprawy.

Poruszanie alpinistami po obszarach planszy, odbywa się za pośrednictwem kart zagrywanych przez graczy w każdej rundzie. Im większą wysokość osiągniemy naszym wspinaczem, tym większą ilość potrzebnych do zwycięstwa punktów zgromadzimy pod koniec rozgrywki. Nie należy jednak przeć wzwyż za wszelką cenę i bez żadnych ograniczeń, ponieważ jeśli współczynnik aklimatyzacji spadnie poniżej poziomu "1", nasz pozbawiony sił alpinista umrze i jak łatwo się domyślić nie pozyska dla nas żadnych punktów.

W K2 bardzo ważne jest, aby dobierać przemyślane ścieżki prowadzące na szczyt, tak aby zminimalizować trud związany z wędrówką. Dodatkowo trzeba pamiętać o ograniczeniach ludzkiego organizmu i konsekwencjach forsowania swoich sił. Aby utrzymać naszych himalaistów w dobrej kondycji nie zapominajmy więc o rozstawianiu namiotów w optymalnym czasie i miejscu. Ostatnim i jednocześnie najbardziej nieprzewidywalnym z czynników, który trzeba brać pod uwagę jest pogoda. Podczas trudów podróży po ostrej skalnej grani, gwałtowna śnieżyca może w kilka chwil zniweczyć nasz z dawna układany plan. Kierując swoim zespołem pamiętaj zatem, że aby osiągnąć szczyt musisz przystosować się zarówno do wszystkich czynników wewnętrznych jak i zewnętrznych maksymalnie jak to tylko możliwe.

"Góry dają radość. Ale pod jednym warunkiem, że się je szanuje, że się ich nie lekceważy, że pamięta się o żywiole, w obcowaniu z którym obowiązują ściśle określone prawa. Łamanie tych praw, skracanie dróg, brak rozwagi, kosztuje bardzo drogo. Ceną jest często ludzkie życie."
- Ryszard Jaśko, naczelnik Karkonoskiej Grupy Ratunkowej GOPR-u

Zestaw zawiera:

1 dwustronną planszę
5 plansz aklimatyzacji himalaistów (po jednej dla każdego gracza)
12 kafli pogody (6 letnich i 6 zimowych)
90 kart akcji graczy (po 18 dla każdego gracza)
5 kart ratunku (po 1 dla każdego gracza)
20 żetonów ryzyka
20 drewnianych pionków himalaistów (po 4 dla każdego gracza)
10 drewnianych pionków namiotów (po 2 dla każdego gracza)
drewniany znacznik pogody
znacznik pierwszego gracza
instrukcję

Pasujące koszulki: standard ccg (niezawarte w zestawie)



Recenzje i materiały dodatkowe:  
Opis w serwisie BoardGameGeek (j. ang.) Recenzja w serwisie Czas Kultury
Resensja w serwisie Esensja Recenzja na blogu Gram niebieskim
Recenzja na blogu Myszogranie Recenzja w serwisie Paradoks
Recenzja w serwisie Poltergeist Fotounboxing w serwisie Poltergeist
Unboxing na blogu W pajęczej sieci Recenzja w serwisie GamesFanatic.pl
Wideorecenzja w serwisie Planszolandia Recenzja w serwisie Nowa Gildia
Recenzja (proces-portret pamięciowy) na blogu Prosto z pudła Recenzja (proces-wyrok) na blogu Prosto z Pudł‚a
Recenzja na blogu PowerMilka Recenzja w Rebel Times #38
Videocast: Gry planszowe u Wookiego Wideorecenzja w serwisie GameTrollTV
Recenzja w programie Boardgames Factory Wideorecenzja The Dice Tower (j. ang.)
- Oceń i wystaw recenzję