infolinia (pon-pt | 10:00 - 17:00):

22 266 84 88
801 011 608

 

fax: 22 266 80 84
e-mail: kontakt@groteka44.pl

GG online (kliknij i pisz):
GroTekarz Kamil
GroTekarz Tadeusz


Odbiór osobisty:
Warszawa Białołęka - sprawdź

Kategorie



Cry Havoc

Bezpardonowa walka o nieprzebrane bogactwa
- Oceń i wystaw recenzję
Kod produktu: 15751
Wydawca: Portal Games
Liczba graczy:  2-4
Zalecany wiek: od 10 lat
Czas gry: 60-120 minut
Autorzy: Grant Rodiek
Michał Oracz
Michał Walczak
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska - pobierz
Losowość: wpływa na grę
Interakcja: bardzo wyraźna
Złożoność: da się zrozumieć

Dostępność:
W magazynie (wysyłka 3-24h)
Cennik przesyłek - sprawdź
szt.
Cena netto: 153,58 zł 299,95 zł188,90 zł

Cry Havoc - niezwykle klimatyczna strategiczna gra planszowa o unikalnej mechanice


- Odbiór! Tu posterunek łączności Sokół-3. Proszę o łączność bezpośrednia z generałem Raymondem!
- Odbiór! Tu posterunek sztabowy Helios. Słyszymy cię Sokół-3. Przełączam na łączność bezpośrednią…
- Generał Raymond. Czekam na meldunek.
- Z sektora Alfa-3 melduje się podpułkownik Ronald O’Brian. Melduję, że misja Tropikalny Młot, zakończyła się powodzeniem. Siły Pielgrzymów w sektorze Alfa-3 zostały doszczętnie rozbite. Artyleria doskonale spełniła swoje zadanie. Sektor przejęty. Niewielkie straty po naszej stronie. Siły uzupełniające z sektora Bravo-12 lądują za dwadzieścia minut. Niepokojące jest jednak sąsiedztwo nowo powstałej placówki Maszyn… oraz brak aktywności Trogów w sektorze.
- Brak aktywności… Coś podejrzewacie podpułkowniku?
- Nie wiem panie generale, być może to przez to głupie gadanie żołnierzy, ale czuję, że…
- THRRROOOG!!!


Cry Havoc, to asymetryczna strategiczna planszówka, przeznaczona dla od dwóch do czterech graczy, w której każdy z nich walczy o dominację nad bogatą w cenne minerały planetą. Gra bazuje na mechanizmie kontroli obszarów.

Celem rozgrywki w grze planszowej Cry Havoc jest uzbieranie, jak największej ilości punktów zwycięstwa, otrzymywanych w trakcie trwania rozgrywki za kontrolę terytoriów, kryjących we wnętrzu ziemi cenne kryształy, ale również za dokonania w bitwach – niszczenie wojsk przeciwników, pojmowanie jeńców oraz korzystanie z unikalnych zdolności każdej z frakcji.

Na czym polega asymetria, zawarta w grze Cry Havoc?


Strategiczna gra planszowa Cry Havoc, pozwala każdemu z graczy objąć przywództwo nad jedną z czterech, zupełnie od siebie odmiennych i w pełni unikalnych ras, z których każda korzysta z innej strategii by zyskać przewagę nad przeciwnikami:

  • Ludzie to rasa, która łatwo aklimatyzuje się w każdej sytuacji, bazują na swojej mobilności i uniwersalności w każdej sytuacji. Dzięki swoim umiejętnościom, błyskawicznie zdobywają nowe terytoria, bez potrzeby używania swoich wojsk. Ich struktury służą wsparciu jednostek i minimalizacji strat podczas bitew. Ludzie otrzymują duże ilości punktów za kontrolowane regiony, co pozwala im dynamicznie reagować na akcje przeciwników oraz swobodnie poruszać się po mapie.
  • Maszyny to rasa, która swoją siłę czerpie z fortyfikowania swoich obszarów. Podczas gry powolnie zdobywają tereny, które następnie zamieniają w istne fortece nie do sforsowania. Bazują na wznoszeniu kolejnych budynków, zarówno tych ofensywnych, jak i defensywnych, sukcesywnie lecz niespiesznie niszcząc przeciwnika. Zdolności maszyn pozwalają na poruszanie swoimi budynkami oraz zamianę ich w oddziały. Maszyny dopasują się do zastanej sytuacji i zmiotą wroga z powierzchni ziemi.
  • Pielgrzymi to rasa skupiająca się na badaniach i opierająca siłę na swojej wysoce rozwiniętej technologii. Ich celem jest wydobycie cennych kryształów, znajdujących się we wnętrzu planety. Z ich pomocą mogą korzystać z potężnych umiejętności lub wykorzystać je jako punkty. Gdy wojna toczy się nie po ich myśli lub wydobyli wszystkie cenne dla nich zasoby, mogą wycofać się z regionu. Gdy jednak zregenerują swoje siły zaatakują ponownie, teleportując się na tyły wroga przy pomocy swoich portali.
  • Trogi to rdzenna rasa zamieszkująca planetę. W grze dwu lub trzyosobowej stanowią frakcję neutralną, prowadzoną przez mechanizm gry. Żyją w plemiennych społecznościach. Są brutalni i prymitywni, nie znają słowa „technologia”, jednak doskonale znają swój świat, co umożliwia im organizowanie zasadzek oraz atakowanie wrogów w dogodnej dla siebie porze i regionie. Mogą poruszać się przy pomocy sieci tuneli rozsianych po całej planecie oraz zmieniać swoje jednostki w żetony Hord Trogów, skutecznie uniemożliwiających skuteczną ofensywę względem nich.

Cechą szczególnie wyróżniającą tę pozycję, na tle innych strategicznych gier planszowych jest skrajnie zminimalizowany stopień losowości, który czyni z Cry Havoc grę niemal w stu procentach strategiczną, gdzie zwycięstwo zależy prawie wyłącznie od twoich umiejętności.

Ruszaj do boju i sprawdź się w rywalizacji z pozostałymi graczami. Cry Havoc! And let slip the dogs of war!

Zestaw zawiera:  
planszę Gry
planszę Bitwy
32 karty Taktyk Terenowych
6 żetonów Wydarzeń
12 żetonów Eksploracji
18 żetonów Hordy Trogów
12 żetonów Siedlisk Trogów
8 żetonów Bitwy
kryształy: minimum 30 zielonych, 14 żółtych i 6 czerwonych
znacznik Aktywacji Końcowego Punktowania
znacznik Akcji
instrukcję
4 zestawy Frakcji:

Armię Ludzi - w tym:
żeton Sztabu
12 figurek Oddziałów
8 kart Taktyk Ludzi
3 płytki Budowli
9 żetonów Budowli
3 żetony Artylerii
3 żetony Strażnicy
5 kart Zdolności
2 żetony Zdolności
8 żetonów Kontroli
żeton Aktywacji Punktowania
żeton Punktacji
2 żetony Inicjatywy
żeton +50 Punktów
planszę Frakcji


Armię Pielgrzymów - w tym:
żeton Sztabu
12 figurek Oddziałów
8 kart Taktyk Pielgrzymów
3 płytki Budowli
9 żetonów Budowli
żeton Zdolności
5 kart Zdolności
8 żetonów Kontroli
żeton Aktywacji Punktowania
żeton Punktacji
2 żetony Inicjatywy
żeton +50 Punktów
planszę Frakcji


Armię Maszyn - w tym:
żeton Sztabu
12 figurek Oddziałów
8 kart Taktyk Maszyn
5 płytek Budowli
15 żetonów Budowli
2 żetony Zdolności
5 kart Zdolności
8 żetonów Kontroli żeton Aktywacji Punktowania
żeton Punktacji
2 żetony Inicjatywy
żeton +50 Punktów
planszę Frakcji


Armię Trogów - w tym:
żeton Sztabu
16 figurek Oddziałów
8 kart Taktyk Trogów
3 płytki Budowli
13 żetonów Budowli
żeton Zdolności
5 kart Zdolności
8 żetonów Kontroli żeton Aktywacji Punktowania
żeton Punktacji
2 żetony Inicjatywy
żeton +50 Punktów
planszę Frakcji


Recenzje i materiały dodatkowe:

Opis w serwisie BoardGameGeek (j. ang.)

- Oceń i wystaw recenzję